لوله پلیکا ناودانی پارس زنده رود پلاست-63

تماس بگیرید

بسته
خلاصه قیمت محصول
  • ۰ تومان
  • ۰ تومان
  • ۰ تومان
موجود در انبار
نکات مهم

لوله پلیکا ناودانی پارس زنده رود پلاست-63

توضیحات

لوله پلیکا ناودانی پارس زنده رود پلاست-63

واحد تولیدی پارس زنده رود پلاست (پارس پلاست) باسابقه ای بیش از سه دهه خدمت به مردم عزیز کشورمان و تجربه ای غنی که در طول این سال ها کسب کرده اند موفق به تولید بالغ بر 250 نوع محصول با تکیه بر دانش روز دنیا شده اند. این مجموعه که نمایندگی ما محصولاتشان را عرضه می کند، با به کارگیری متخصصان کشور عزیزمان، استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی مدرن جهت ارتقاء سنجش کنترل کیفیت محصولات و همچنین تهیه و مصرف بهترین مواد اولیه از معتبرترین برندهای صنعت PVC توانسته که بیش ازپیش رضایت مصرف کننده را جلب نماید. امروز محصولات شرکت پارس زنده رود پلاست (پارس پلاست) از نظر کیفیت، استحکام، طول عمر، هزینه و… در لیست بهترین واحدهای تولیدی لوله و اتصالات U-PVC قرار گرفته است.

در ساخت این لوله ها که توسط ما، نمایندگی لوله پارس پلاست ارائه می شود، از unplasticized polyvinyl chloride که به اختصار U-PVC گفته می شود استفاده می شود. U-PVC در واقع نوعی پلاستیک حرارت دیده و سخت است که ماده اصلی تشکیل دهنده آنها نفت خام، اتیلن و سدیم کلراید است که با افزودن مواد مختلفی مانند ضربه گیرها، مواد کاهش دهند سرعت اشتعال، مواد متعادل کننده گرما، فیلرهای معدنی، روان کننده های داخلی و خارجی و اکسید تیتانیوم U-PVC به دست می آید.

خواص و ویژگی های فراوان U-PVC نظیر استحکام بالا، مقاومت در برابر دما و رطوبت، عایق الکتریکی، مقاوم در برابر آتش، مقاومت در برابر بازها و اسیدها، عمر طولانی و صیقلی بودن سطح آن باعث شده تا مورد توجه ویژه صنعتگران قرار بگیرد و همچنین در صنایع مختلف به خصوص صنعت ساخت لوله و اتصالات کاربردهای فراوانی داشته باشد و توسط شرکت نمایندگی پارس پلاست ما عرضه گردد.

انواع محصولات در نمایندگی پارس پلاست

شرکت پارس زنده رود پلاست محصولات مختلفی تولید می کند که توسط نمایندگی پارس پلاست ما به فروش می رسد. برخی از آنها عبارت اند از:

لوله های فاضلابی

  • لوله های U-PVC

لوله های ناودانی (موجود در نمایندگی)

لوله های برقی (موجود در نمایندگی)

  • اتصالات U-PVC

پارس فیت (موجود در نمایندگی)

اتصالات فاضلابی (قوی، نیمه قوی) (موجود در نمایندگی)

اتصالات ناودانی (هواکشی) (موجود در نمایندگی)

کاربردها

در آب رسانی شهری جنس لوله های لازم در نمایندگی پارس پلاست با توجه به نوع کاربرد، مواد تشکیل دهنده و ساختار لوله و اتصالات، موارد مصرف و نوع کاربری آن تعیین می شود. لوله و اتصالات شرکت پارس پلاست کاربری های متفاوتی نظیر موارد ذیل دارند:

قابل استفاده در آب رسانی کشاورزی

قابل استفاده در آب رسانی صنعتی

قابل استفاده در فاضلاب های شهری و خانگی

قابل استفاده در فاضلاب های صنعتی

قابل استفاده در انتقال سیالات شیمیایی و صنعتی

قابل استفاده در جمع آوری آب های سطحی (آب بارانی)

قابل استفاده در حفاظت از کابل های برق و مخابرات

مزایا و ویژگی های پارس پلاست

ضریب اصطکاک پایین: با توجه به صیقلی بودن محصولات پارس پلاست ضریب اصطکاک سیالات درون لوله و اتصالات بسیار پایین بوده.

اتصالات دو و سه سر کوپل (پارس فیت): یکی از ویژگی های منحصربه فرد و برتری های محصولات پارس پلاست، طراحی و تولید اتصالات پارس فیت است که علاوه بر کمک در آب بندی مطمئن و کاهش هزینه های اجرا، حجم زیادی از مشکلات اجرای پروژه های لوله کشی پلیکا را برطرف نموده که در آینده به صورت اختصاصی به آن خواهیم پرداخت.

مقاومت شیمیایی بالا: اتصالات و لوله پارس پلاست با توجه به فرمولاسیون آن مقاومت بالای در برابر سیالات شیمیایی مانند اسیدها، بازها، الکل ها، مواد نفتی غیر آروماتیک دارد که به تبع همین ویژگی بسیار کاربرد بالایی در پروژه های لوله کشی آزمایشگاه های شیمیایی، بیمارستان ها، پالایشگاه ها و سایر موارد مشابه دارد.

استحکام بالا: با توجه به ساخت محصولات شرکت پارس پلاست با مواد اولیه بسیار مرغوب این محصولات استحکام و طول عمر بسیار بالایی دارند و به خاطر همین ویژگی بسیار از مهندسین از آن برای لوله کشی های توکار استفاده می کنند.

مقاومت بالا در برابر ضربه و تنش های بیرونی: یکی دیگر از ویژگی های لوله و اتصالات پارس پلاست میزان مقاومت بالای آنها در برابر تنش های بیرونی و درونی می باشد به همین دلیل این محصول بسیار مناسب برای لوله کشی سیالات با فشار بالا می باشد.

مقاومت در برابر شعله: این محصول به لوله و اتصالات خود خاموش شونده نیز معرف است، هنگامی که لوله و اتصالات پارس پلاست در برابر شعله قرار بگیرند گازی به نام HCI از خود آزاد می کنند که سبب خاموش شدن آتش می شود.

مقاومت حرارتی بالا: دمای شعله ور شدن U-PVC 454 درجه سانتی گراد است به همین دلیل لوله و اتصالات پارس پلاست بسیار گزینه مناسبی برای استفاده در پروژه های که سیالات داغ در آن استفاده می شود مناسب است.

قیمت مقرون به صرفه: با توجه به مزایای فراوانی که ذکر شد نمایندگی پارس پلاست پخش این لوله ها را به دلیل قیمت بسیار مناسب در برابر سایر محصولات مشابه خود در بازار انجام می دهد.

به روزرسانی و تنوع بالای محصولات: علاوه بر تنوع بالای محصولات لوله پارس پلاست که بسیار به سهولت اجرای کار کمک می کند تداوم افزایش کیفیت محصولات متناسب با نیاز بازار نیز از دیگر برتری های این محصول نسبت به سایر محصولات موجود در بازار می باشد.

ضخامت لوله های فاضلابی 3 تا 7.7 میلی متر

ضخامت لوله های ناودانی 1.8 تا 2.5 میلی متر

ضخامت لوله های برقی 1.5 تا 2.5

کاربرد های لوله:  فاضلابی – ناودانی – برقی – نصب در طبقات – به صورت دفنی – عبور کابل برق – انتقال آب باران – هواکش فاضلاب

وزن لوله ها فاضلابی (شاخه): 2.7 تا 68 کیلوگرم

وزن لوله ها ناودانی (شاخه): 2.4 تا 8.4 کیلوگرم

طول هر شاخه لوله: 6 متر

قطر داخلی لوله : سایز اسمی لوله (میلی متر) – دوبرابر ضخامت لوله (میلی متر)

تهیه شده از : 80 درصد pvc و 20 درصد مواد افزودنی

اسکرول به بالا
بسته
بسته
بسته

My Cart

Shopping cart is empty!

Continue Shopping